30 czerwca 2012

Moja Wymarzona Toaletka

Zapewne każdej z Nas marzy się idealna toaletka. Ja takiej w chwili obecnej jeszcze nie posiadam, być może to niedługo się zmieni, jednakże na tę chwile chciałabym podzielić się z Wami moim potrzebami związanymi z toaletką. Przede wszystkim rewelacyjnie było by gdyby posiadała dużo szufaledek ewentualnie  jedną wysuwaną szufladę, żeby pomieściły się wszystkie moje kosmetyki i akcesoria. Nie obejdzie się również bez lustra z oświetleniem, nie wyobrażam sobie, żeby tego nie było razem z toaletka,  ewentualnie już gdybym "zakochała" się w jakieś bez lustra, jestem wstanie sama dokupić te dwa elementy wyposażenia toaletki. (chyba za dużo nadużywam słowa "toaletka" :)  I co najważniejsze dla mnie to koniecznie musi mieć miejsce na laptopa z funkcją biurka, ponieważ mieszkam w bloku i ogranicza mnie ilość miejsca w moim mieszkaniu.
Wygodna i praktyczna! Taka powinna być Moja Wymarzona Toaletka:) Mam nadzieję, że uda mi się taką znaleźć :D











zdjęcia zostały znalezione w google-grafika


Ja jeszcze nie znalazłam swojej Wymarzonej Toaletki. A Ty?

Pozdrawiam,

1 komentarz:

  1. też marzę o toaletce, póki co totalnie brak mi na nią miejsca w mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)