25 czerwca 2012

AA Efekt Matujący, Krem na dzień matująco - nawilżający

Witam!
Dziś recenzja kremu matującego  z AA ,którego używam zawsze rano po oczyszczeniu twarzy i pod podkład. Wiem, że ten krem ma różne opinie innym pasuje drugim nie. Dlatego przy wyborze kremu nie sugerujcie się moją opinią bo być może  ten krem nie sprawdzi się u Was w 100% tak jak u mnie. Ja kupiłam go, ponieważ potrzebowałam kremu na dzień z dobrym matem, wcześniej nie sprawdzałam żadnych opinii na jego temat może to  i dobrze bo pewnie bym go nie kupiła :) Ale kupiłam i jestem z niego bardzo zadowolona. Także jeśli chcecie dowiedzieć się jak działa u mnie to Zapraszam do czytania:)
AA Efekt Matujący, Krem na dzień
 matująco - nawilżający


Opis Producenta:

Idealny do cery tłustej i mieszanej! Przywraca równowagę skórze! Krem na dzień matująco-przeciwzmarszczkowy AA Efekt Matujący idealnie odpowiada na potrzeby Twojej skóry. Specjalnie dobrane składniki matują skórę i sprawiają, że drobne zmarszczki ulegają spłyceniu. Kwas azelainowy - wygładza i reguluje proces produkcji sebum Ekstrakt z drożdży - bogaty w cynk i witaminę B3 zapobiega powstawaniu zaskórników i odżywia Kwas hialuronowy - zapewni Ci intensywnie nawilżoną skórę Alantoina i d-pantenol - łagodzą podrażnienia. Skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzone badaniami na osobach z chorobami alergicznymi skóry. Badania dermatologiczne wykonane w Klinice Dermatologicznej AM w Gdańsku, obejmujące grupę 60 osób nie wykazały żadnej reakcji alergicznej. Nie zawiera barwników. Posiada pH neutralne dla skóry. Produkt przeznaczony do pielęgnacji twarzy dla kobiet od 20 roku życia. 

Moja Opinia:

Po nałożeniu kremu na twarz, moja skóra jest doskonale nawilżona, dzięki jej lekkiej konsystencji szybko się wchłania . Nie zauważyłam również, żeby moja twarz się świeciła, ani  wysuszała  pozostałych części twarzy, nie zatyka porów. W żaden sposób nie podrażnił mojej skóry,nie piecze mnie również nie szczypie. Najczęściej używam go pod podkład, ponieważ w moim przypadku nadaje się do tego doskonale. Po za tym moja skóra po nałożeniu kremu jest miła w dotyku. Jedyny minus ,którego nie lubię, a idzie się do tego przyzwyczaić to zapach ogórka, który mi szczególnie nie przypadł do gustu ,ale dla tego kremu jestem gotowa to znieść :)

A Wy jakie macie zdanie o tym kremie?  :) 


Pozdrawiam,
BeautyM

2 komentarze:

  1. skoro matuje, to dla mnie by się nadawała, chociaż ja panuję kupić siarkową moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, nigdy nie miałam matującego, a do tej firmy kiedyś żywiłam dużą sympatię, więc może go przetestuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)