14 stycznia 2013

Poczuj Letnią Bryzę na skórze z BeBeauty

Czy Wy też macie takie dni, kiedy chciałybyście, żeby było już ciepło? Żeby słoneczko przebijające się przez wasze okno Was obudziło swymi ciepłymi promieniami? A tu za oknem pada śnieg , wieje wiatr i jest bardzo zimno? (wcale nie marudzę;) Ja bardzo, chociaż nie przepadam za latem ze względu na burze i upały, jednak dziś chcę przypomnieć sobie zapach lata...
I aby umilić sobie dzisiejszy wieczór sięgam właśnie po Masło do ciała BeBeauty o cudownym cytrynowym zapachu lata. Jak się domyślacie kosmetyk ten został kupiony w biedronce. Żałuję, że tak rzadko jest dostępny, bo bym chciała jeszcze kupić inne ich masełka. 


Spa Masło do ciała z olejkiem z pestek winogrona Lemon bardzo dobrze się go używa ma gęsta konsystencję niczym zbite masło przy czym jest zadziwiająco lekki. Dobrze nawilża i zmiękcza moją skórę, nie pozostawiając tłustego na nim filmu jak i również szybko się wchłania. Po nałożeniu go na skórę staję się ona jędrna i elastyczna, ale także gładka i miła w dotyku. Jego zapach jest tak niesamowity i wyczuwalny, że funduję nam aromaterapię. Czego chcieć więcej?! Jak za takie super masełko jego cena to groszowe sprawy 7-8 zł za 200ml. 

Jak widzicie na załączonym obrazku posiada minimalne drobinki, które ładnie mienią się w słońcu.
Miło dzięki temu cudeńkowi poczuć letni zapach na skórze w trwającej jeszcze zimie.

Z pewnością jeszcze nie raz kupię Masełka BeBeauty, jeśli w ogóle kiedyś będą w biedronce.
A Wy używałyście tych Masełek?

BeautyM

12 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnych, bo moja rodzinka skutecznie uzupełnia moje zapasy maseł przy każdej okazji :) Ale chętnie wypróbowałaby, bo lubię takie lekkie zapachy i tęsknię za latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc masełek masz pod dostatkiem ;) Ten zapach właśnie taki jest:)

      Usuń
  2. Masla nie mialam, za to uwielbiam te peelingi! Zwlaszcza borowkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie, nie załapałam się na te peelingi

      Usuń
  3. Także uważam, że masełka z Biedrony są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będę w biedronce to kupie, spróbuję tego masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam go w biedronce, ale teraz będę szukać dokładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko raz je użyłam nie pamiętam kiedy to było chyba 2-3 lata temu w biedronce o zapachu Mango. Chociaż to było masakra ten zapach był dziwny i miałam wrażenie jakbym miała smalec. Może było stare czy co. Ale jak spotkam jeszcze w biedronce to może spróbuję je użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mango nie miałam, ale ten Lemon ma ładny zapach :) Nie mam pojęcia czemu miałaś takie wrażenie, być może właśnie ,że było stare :) Kup może teraz o innym zapachu :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)