11 czerwca 2012

Ulubione Podkłady

Witam!
W tym pochmurnym popołudniowym PONIEDZIAŁKU , postanowiałam, że  prawie każdego takiego dnia (niekoniecznie pochmurnego) będę zamieszczać recenzje kosmetyków, które sprawdzają się u mnie. Poprzez  PONIEDZIAŁKOWE RECENZJE chciałabym urozmaicić mojego bloga, wprowadzić coś  nowego czym będziecie zainteresowane i nie przynudzać ciągle tymi  poradami ;) Zobaczymy co z tego wyjdzie:) 




Jako , że poprzedni post dotyczył idealnego doboru podkładu dla skóry , chciałabym podzielić się z Wami moimi podkładami które są idealne dla mojej mieszanej cery. Oczywiście te podkłady , które są dobre dla mnie nie koniecznie będą dobre dla Was, dlatego nie będę pisać , żebyście je od razu kupowały. Powiem wam , że ja nie sugerowałam się opiniami koleżanek na temat jakiegoś podkładu, tylko kupowałam różnego tupu podkłady m.in. z Miss Sporty,  Soraya,  Lirene,  Meble Line,  Rimmel,  AA,  Max Faxctor i Astor.
Kupowałam i testowałam, aż w końcu trafiłam na te dwa ostanie, które okazały się idealne dla mnie, nie znaczy to,  że nie będę szukać dalej, ale na dzień dzisiejszy te dwa podkłady w zupełności mi wystarczą:)
Pamiętajcie , że nie zawsze  podkład, którym zachywca się wasza koleżanka jest dobry dla Was! W poprzednim poscie napisane jest jaki wybrać podkłada do naszej cery, wiec odsyłam do przeczytania :)


A Tym czasem moja recenzja dwóch podkładaów Astora i Max Factora.

Astor 16h Mineral Match
Moj kolor to: Shade 001
(zdjęcie mojego autorstwa)




Opis Produktu:

Podkład zawiera 10 najcenniejszych, naturalnych minerałów. Zapewnia 16-godzinną trwałość, świeżość i rozświetlenie. Dopasowuje się do naturalnego odcienia skóry. Posiada pędzelek ułatwiający aplikację i rozprowadzanie podkładu na twarzy. Bezzapachowy, nie zawiera konserwantów.
Przetestowany dermatologicznie.

Moja Opinia:
Dla mnie osobiście ten podkład jest idealny pod każdym względem. Bardzo dobrze kryje moje krostki, zaskórniaki i wszelkie niedoskonałości mojej cery, nie pozsotawia smug, ładnie wptapia się w cere i co najważniejsze nie tworzy efektu maski, bardzo długo utrzymuje się na twarzy w moim przypadku jest to 16h , prawie cały dzień i całą noc wytrzymał ten podkład bez żadnych poprawek na weselu :)
Dzięki rozswietlajacych drobinek, moja cera wygląda na swiężą i zdrową. Po za tym nie uczula mnie, nie podrażnia ani nie zatyka porów, nie zauważyłam też żeby wyskaiwały mi nowe krostki. I najważniejsze dla mojej skóry to Matowienie z którego jestem zadowolona. Nawet pędzelek, którego wogóle nie uzywam mi nie pszeszkadza. Co wiecej kolor Shade 001 jest idealny nie jest ciemny nie jest jasny jest taki jak moja skóra.
Jest lekki idealny dla mnie na upalne dni :)


Max Factor  Lasting Performance
Moje kolory to: Soft Beige 105, Natural Beige 106
(zdjęcie mojego autorstwa)

Opis Producenta
Podkład o przedłużonej trwałości. Nie ściera się przez cały dzień i nie brudzi ubrań. Dobrze kryje, ale ma dość lekką formułę. Nadaje się do cer normalnych - tłustych. Duży wybór odcieni. 

Moja opinia
Ten podkład swego czasu był idealnym podkładem jaki miałam, używałam go jak to się mówi od wielkie święta bo moja cera była w idealnym stanie, dobrze zakrywał moje małe niedoskonałości,  matowił też dobrze.Był moim ideałem :) Był bo już nie jest, jest dobry ale niestety moja cera zmieniała się i w tej chwili ten podkład nie radzi sobie z moimi krostami i zaskórniakami,których czasami jest więcej czasami mniej. Oczywiście nie skreślam go bo w chwili obecnej mieszam go razem z Astorem i krycie jest mega świetne:)
Podkład jest idealny dla cery tłustej i mieszanej taką mam i przy wyborze podkładu najważniejsze  dla mnie jest krycie i matowienie. Co do matowienia Max Factor spełnia się w tej roli bez błędnie, również nie tworzy u mnie efektu maski, nie zatyka porów, nie wysusza skóry, jest dość trwały.
Prócz krycia , dostrzegłam jeszcze, że po nałożeniu podkładu na twarz on po jakimś czasie ciemnieje, dlatego nie używam go latem bo wiadomo, że nasza twarz jest opalona, a jeśli on jeszcze ciemnie to ja wolę nie myśleć jakbym wyglądała :) Własnie dlatego używam go w okresie zimowym gdy moja twarz jest strasznie blada i przydałoby się ją trochę przyciemnić ( oczywiście używam go zima nie mieszając z żadnym podkładem).


Zaznaczam, że to jest moja opinia i  moje postrzezenia co do tych  dwóch produktów.

 Pozdrawiam, 
BeautyM

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też ;) Mile jestem zaskoczona tym produktem. Dla mojej cery jest idealny ;)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)