17 lutego 2013

Podsumowanie 2 tygodni z Ewą Chodakowską

Przyszedł czas, aby podsumować moje 2 tygodnie ćwiczeń z Ewą Chodakowską.Na 4 tygodniach się nie skończy.Planuję ćwiczyć 2 miesiące na przemian Skalpel, Killer,Petarda i Trening z Gwiazdami.Zobaczymy jak to wyjdzie, na razie zostaje przy samym Skalpelu, żeby trochę nabrać kondycji do Killera czy Petardy.
W sumie przez te 2 tygodnie ćwiczyłam 7xSkalpel, 4xBrzuszki, 4xMel B  i dwa dni nic.Czyli nie jest źle myślałam, że po pierwszym tygodniu się złamię i nie będę miała ochoty dalej ćwiczyć. Ale tak się nie stało, powiem Wam, że jeżeli mam zrobić 50 brzuszków to wolę zrobić Skalpela :) I w drugim tygodniu to on był górą.
Co do Mel B (zastąpiłam je brzuszkami)  trening trwa 10 minut i jest bardzoo męczony  wyciska ze mnie pot do ostatniej kropli chyba o tu to chodzi nie? ;) Zobaczymy na razie jeszcze jest ciężko i nie zapowiada się żeby było lekko,bo jest co spalać z brzuszka. 

I chyba to co najbardziej Nas interesuje, kiedy ktoś zaczyna ćwiczyć to efekty :) Efekty są widoczne,lecz jeszcze nie zadowalające.Na pewno brzuch jest bardziej jędrniejszy i twardszy.Zakładając moją ulubioną spódnice nie opina mnie ona już tak bardzo w okolicach brzucha.Ogólnie mięśnie nóg i pośladków się wzmocniły.Centymetry poszły w dół, kiedy w pierwszym tygodniu odżywiałam się lepiej czyli nie jadłam słodyczy i innych nie zdrowych produktów, znacznie więcej mnie ubyło. Natomiast w drugim tygodniu było już trochę gorzej wiadomo walentynki itp. a potem nie mogę przestać jeść słodyczy i centymetrów prawie nic nie spadło.Dla porównania tabela, w której możecie zobaczyć kiedy i ile ubyło mi centymetrów.
Plan na kolejne dwa tygodnie to zdecydowanie nie jeść SŁODYCZY! Bo tak naprawdę Skalpel bez odpowiedniego odżywienia i dodatkowego ruchu mi nie pomoże,a do zrzucenia trochę brzuszka mam. 

Widzimy się za kolejne 2 tygodnie. :) Oby z lepszymi efektami.
A jak tam Wasze efekty? Ćwiczycie jeszcze czy odpuściłyście? 

Pozdrawiam,
M

17 komentarzy:

  1. o jak dużo ubyło Ci w udzie! gratuluję efektów i życzę wytrwałości :)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, 7cm w udach przez 2 tygodnie na samym skalpelu?:) coś mało możliwe:) chyba, że nic nie jadłaś przez ten czas:P

      Usuń
    2. Nie, na samym skalpelu. Widocznie możliwe.

      Usuń
  2. gratulacje :) Ja tez cwicze skalpel, duze postepy, ale na razie sie opuscilam- od jutra wracam na cwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cwiczenia to tylko 30% sukcesu, 70% to zdrowe odzywianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas ćwiczę na skalpelu ;) Czasami już mam dosyć ale się nie poddaję :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero tydzień temu zaczęłam ćwiczyć z Ewą skalpel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Tez wlasnei skonczylam drugi tydzień Skalpela, ale ja tylko Skalpel i to 3-4 trazy w tygodniu. Twoje wyniki z pewnoscią są motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja teraz też zamierzam ćwiczyć więcej Skalpela plus może jeszcze dodatkowe ćwiczenia.Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce.

      Usuń
  7. Skalpel u mnie też daje rewelacyjne efekty już po 2 tygodniach, ale trzeba pilnować diety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czasem ćwiczę brzuszka i staram się jak najwięcej ruszać a nie siedzieć cały dzień. No i patelnia na bok jak najmniej słodycze itd. Czasem nie jem kolację albo jeden jogurcik albo wypić mleczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam również fajną stronę które może wam się przydać http://vitalia.pl/index.php/mid/101/fid/1268/diety/dieta

    OdpowiedzUsuń
  11. też zaczęlam ćwiczyć z Mel B i przyznam, ze pomimo tego, ze codziennie ćwiczę brzuszki to 10 minutowy trening z Mel B to totalna harówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie harówa niesamowita, oby efekty były również takie :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)