29 stycznia 2013

Metamorfoza Kasi - Makjiaż dla Niebieskich oczu

Dziś mam dla Was pierwszą Metamorfozę, którą miałam okazje zrobić na  mojej Przyjaciółce Kasi. Efekty możecie zobaczyć niżej.  Zapraszam.

Kasia jest posiadaczką pięknych niebieskich oczu i opadającego kącika. Chciałam zobaczyć, jak będzie wyglądać w makijażu tzw. wieczorowym z akcentem położonym na kolor różowy i niebieski (którego na zdjęciach nie widać).  Starałam się właśnie na taką okazję coś zmalować, aby oczy były w centrum uwagi.
Skupiłam się głównie na tym aby oczy troszkę powiększyć i podnieść oraz podkreślić jej niebieskie oczy w kolorach, które do niej pasują.


Na całą powiekę nałożyłam jasny róż a zew. kącik wymodelowałam ciemnym brązem z paletki Sleek Oh So Special, wyciągając ją w górę i w załamaniu, dodając do tego w zew. kąciku ciemniejszego różowego z paletki Sleek Ultra Mattes Brights. Samą linię rzęs zaznaczyłam czernią tak aby podnosiła się w miarę jak dochodzi do zew. kącika, a następnie poprawiłam eyelinerem. Oczywiście nie mogło zabraknąć różu na policzkach.


Mam nadzieję, że jeszcze  będę miała okazje i pokaże Wam na Kasi  jak malować opadający kącik:)
Pozdrawiam,
BeautyM

10 komentarzy:

  1. fajnie Ci to wyszlo, wydobylas kobiete z dziewczecej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, starałam się aby poczuła się właśnie jak Kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba takie połączenie kolorów, sama chętnie bym się tak umalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Uwielbiam fiolety na powiekach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda poczułam się jak prawdziwa kobieta. I byłam z tego bardzo zadowolona a to dzięki niej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę, że podoba Wam się makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)