14 października 2012

TAG-Kocham Jesień


A dziś mój pierwszy Tag, co prawda  nikt mnie nie o tagował, ale gdy zobaczyłam ten Tag u innych dziewczyn, pomyślałam, że muszę go zrobić bo przecież Kocham Jesień! :) 
Więc Zapraszam Was do przeczytania jak i do dalszej zabawy :)



1.Ulubiony produkt do ust na jesień?
Nawilżające i ochronne pomadki z Nivea i Eveline i koniecznie moja ulubiona szminka w odcieniu pomarańczu z Miss Sporty nr.020.
zdjęcie mojego autorstwa
2.Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
Jesienią wybieram lakiery w odcieniach brązu i pomarańczy.
zdjęcie mojego autorstwa
3.Ulubiony jesienny napój
To Kawa z mlekiem którą jesienią piję o wiele więcej i herbata z miodem na przeziębienie.

4.Ulubiony jesienny zapach/świeca/perfumy?
Zapach liści i babiego lata.

5. Ulubiony szal, chusta, etc?
Obowiązkowe w mojej jesiennej garderobie. 
zdjęcie mojego autorstwa

        
6. Ulubiona zmiana w przyrodzie?
  Uwielbiam jesienne słoneczne dni, wtedy liście są pełne barw i  mają swój urok.
Czasem zdarza mi się patrzeć jak spadają z drzew.
zdjęcie mojego autorstwa 
zdjęcie mojego autorstwa
7. Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween?
Nie przepadam za Horrorami jeśli chodzi o filmy ,ale Dead Silence bardzo przypadł mi do gustu, chętnie obejrzę go po raz kolejny.

8. Ulubiony jesienny owoc/potrawa?
Nie mam chyba ulubionego owocu ani potrawy,którą jem jesienią.


9. Za co przebrałabyś się na halloween?
Nigdy nie miałam okazji się przebierać w ten dzień, ale jeśli już bym musiała to była by to Lalka Bill, albo za Wampirzyce.


10. Co najbardziej lubisz w jesieni?
Długie wieczory w ramionach ukochanego z książką  i gorącą kawą. 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ten tag! :) A czytając Twoje odpowiedzi to tak jakbym czytała o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny TAG, ja go do tej pory nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)