8 października 2012

PONIEDZIAŁKOWE RECENZJE:Eveline krem do depilacji


 A dziś zapowiedziana dawno temu Recenzja Kremu do depilacji.




Opis Producenta:
Wzmacniający naczynka bio wyciąg z kasztanowca, wyciąg z arniki i skrzypu polnego.
Zapobiega powstawaniu `pajączków`.
Krem do depilacji dzięki innowacyjnej formule w szybki i bezpieczny sposób usuwa niechciane
włoski bez ryzyka uszkodzenia skóry. Doskonale pielęgnuje skórę ze skłonnością do
pękających naczynek. Krem pozostawia skórę miękką, gładką i idealnie nawilżoną. Ponadto
spowalnia odrastanie włosków, co znacznie wydłuża czas między kolejnymi zabiegami
depilacji. 





Moje zdanie: Dobry raczej do skracania niż całkowitego usuwania włosków.
Krem z Eveline wzmacniający naczynka u mnie się nie sprawdza, ponieważ nie rozpuszcza włosków przy samej skórze co powoduje nieusunięcie do końca włosów.
Dlatego też stosuję takie kremy pod pachami i w okolicach bikini, przynajmniej mam pewność, że krem nie podrażni mojej skóry w tych miejscach, a i depilacja jest o wiele przyjemniejsza i nie bolesna. 
Krem ma przyjemną gęstą konsystencje i nie spływa co jest bardzo ważne.Faktycznie działa w szybki i bezpieczny sposób usuwa włoski bez uszkodzenia skóry,ale jak już wcześniej pisałam nie wyrywa ich z cebulek. 
W moim odczuciu produkt jest całkiem wydajny, a zapach do zniesienia.

BeautyM.

3 komentarze:

  1. u mnie nie sprawdził się jeszcze żaden krem do depilacji, a używałam już paru:) zawsze z marnym skutkiem;p

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie czeka on w kolejce i chociaż kupiłam, to jakoś mu nie ufam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem do depilacji Veet i niestety podobną opinię, więc z żadnej innej firmy nie kupowałam na próbę ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)