27 października 2012

Makijaż na Halloween

Pogoda za oknem się psuje, cały dzień pada śnieg jest wietrznie i zimno. Chyba powili zacznę przygotowywać się do nadejścia zimy i nie dać się złapać żadnej chorobie.

Plany na dziś nie co się zmieniły, postanowiłam, że pokaże Wam makijaż, który wykonałam na Halloween, bo przecież to już lada dzień. Co prawda nie obchodzę tego święta, ale siostrzeniec mnie prosił, żebym zrobiła z niego Wampira.Więc trzeba było wykonać próbny makijaż, ale najpierw musiałam siebie pomalować. A potem jego z tym ,że jego makijaż będzie delikatniejszy.Nie wiedziałam,że dzieci tak ciężko się maluje!:) Na szczęście jestem cierpliwą ciocią i z wielkim trudem jakoś tego Szkraba pomalowałam :)


Mój makijaż prezentuje się tak.

Czy chodź trochę przypominam Wampirzyce? 
Sami oceńcie;)


Miłego Wieczoru!
BeautyM

4 komentarze:

Dziękuje za wszystkie komentarze :)