12 października 2012

Makijażowe Inspiracje Jesienne

Jesień jest moją ulubioną porą roku, ponieważ ma w sobie coś magicznego chociażby zapach unoszącego się w powietrzu babiego lata i kolorowych liści spadających z drzew.Dlatego też skoro jesień jest taka malownicza, nie może zabraknąć na blogu  makijaży inspirowanych kolorami jesieni. 
Moja pierwsza inspiracja była tuż zza moim oknem. Nie jest to jednak drzewo pełne kolorowych liści, tylko blok,który jest w jesiennych barwach.Nie zastanawiając się dłużej, musiałam uwiecznić ten obrazek na moich oczach, a że słońce wyjątkowo mocno świeciło, to był dobry moment na zrobienie lepszych zdjęć. 

     
A Wy już coś zamalowałyście tej Jesieni?
Jak Wam się podobają zmiany na blogu? :)

Pozdrawiam,
BeautyM

4 komentarze:

  1. zazdroszczę brwi! a makijaż przypomina mi liść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się to podoba ten makijaż i te barwy i rzeczywiście przypomina liść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Się podoba, ale jakic cieni użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)