6 stycznia 2013

Revlon Colorstay-Fond De Teint

Moje poszukiwania idealnego podkładu trwały jakiś dłuższy czas, aż  przyszedł taki Dzień, kiedy mogę w końcu powiedzieć, TO JEST TO!

Jak każda z Was tak i ja poszukiwałam dobrego podkładu. Jak do tej pory zawsze wybrane przeze mnie podkłady ciemniały mi na twarzy o czym pisałam tutaj i tutaj.

Tym razem mój wybór padł na Revlon Colorstay (cera tłusta i mieszana) od dawna myślałam już o tym podkładzie, przeczytałam  mnóstwo opinii, które były naprawdę różne   pochlebne  i mniej pochlebne. Szczerze powiem ,że bałam się  tego, że jakoby miał być on "zbyt ciężki". Pomyślałam sobie, że sama muszę go sprawdzić, wtedy będę mogła stwierdzić jaki on jest.




Kupiłam go w Hebe za 66 zł  w innych drogeriach może być droższy- 69zł. Ale można kupić go taniej w różnych internetowych sklepach za ok. 38 zł, nie chciałam jednak ryzykować, bo mogło by się to skończyć źle dobranym odcieniem podkładu. 

Mój odcień to 150 buff  idealny dla bladziochów takich jak ja, pisałam o tym nie raz  i nie które z Was same wiedzą jak ciężko jest dobrać odpowiednie kolor.   

Na szczęście z pomocą przyszła mi przemiła Pani ekspedientka, która po dłuższym testowaniu i dobieraniu koloru do mojej buzi wybrała właśnie 150, który okazał się dla mojej cery idealny i sądzę, że będzie taki dla wszystkich bladziochów. 

Jak już pisałam bałam się tego ciężkiego efektu,  o którym mówiły posiadaczki Colorstay  i po wiem tak ja nic takiego nie zauważyłam na swojej twarzy, może to kwestia jest tego ile warstw połóżmy na buzi? Nie mam pojęcia, dla mnie jest Idealny zakrywa to co powinien  w przypadku podkładu kryjącego.




 Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć efekty.


Moja Opinia

Cena 
Regularna cena to około 69zł jak pisałam ja zapłaciłam 66zł w Hebe. Natomiast w drogeriach internetowych można go kupić za ok 38 zł np. u ladymakeup .

Konsystencja
Płynna,trzeba uważać przy nakładaniu na dłoń, bo lubi spływać. Dobrze rozprowadza się palcami jaki pędzlem czy Beauty blenderem, trzeba pamiętać aby w miarę szybko rozprowadzić podkład na buzi bo zasycha.

Jak działa?
Wręcz IDEALNIE. Kryje to co powinien. Przy jednej warstwie daje naturalny efekt, dwie natomiast zakrywają wszystko. Wyrównuje koloryt skóry, świetnie matuje. Można        powiedzieć,że odcień 150 buff na mojej buzi jest nie widoczny. Połączony z pudrem trzyma się cały dzień, bez żadnej poprawki w ciągu dnia. Nie spływa, nie ściera się, nie wysusza, nie podkreśla suchych skórek , nie brudzi ubrań  i śmiało można przytulać się do swojego mężczyzny, nie brudząc mu przy tym bluzki:) 

Wydajność
Używam go od nie dawna i nic jeszcze mi nie ubyło. Wiem natomiast tyle, że dla niektórych z Was problemem jest brak pompki  przez co pewnie wylewa się więcej podkładu. Ja z tym faktem sobie poradziłam i zawsze wylewam tyle podkładu ile potrzebuje, bez użycia żadnej pompki. 

Plusy
  • odpowiednio jasny odcień
  • b.dobrze kryje
  • wyrównuje koloryt
  • matuje
  • bardzo trwały
  • nie wysusza
  • nie podkreśla suchych skórek
  • nie brudzi ubrań
  • dostępny


Minusy
  •  jego alkoholowy zapach, który może przeszkadzać, ja powoli się do niego przyzwyczajam.



Zdecydowanie moje KWC! wśród podkładów , które mam.  Na pewno kupię go ponownie:)
BeautyM

7 komentarzy:

  1. Na mojej twarzy bardzo mocno ciemnieje i nie mam pojęcia jak go zużyć ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kup jaśniejszy odcień? Ja też miałam z tym problem, kupowałam podkłady w naturalnych odcieniach a i jak mi ciemniały na twarzy. Tym razem postawiłam na jasny odcień i problem z nikł :)

      Usuń
  2. Krycie ma genialne! Już od dłuższego czasu się na niego czaję ale musze wykończyć moego rimmela ):

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubieniec :), też zamierzam o nim co nie co napisać :), mi zapach już w ogóle nie przeszkadza, kończe swoją 3 buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych podkładów! ;)
    Kupiłam go za 39zł na www.ladymakeup.pl ;) Teraz jak już wiesz jaki masz odcień możesz spokojnie kupić taniej online ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością kupię go następnym razem u ladymakeup, jeśli oczywiście mój odcień będzie dostępny ;)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)