5 sierpnia 2012

Propozycja Makijażu na Wesele cz.II

Jestem nie zdecydowana co do koloru sukienki na wesele i makijażu. Sukienka w pierwszej opcji miała być miętowa, a makijaż taki jak wcześniej Wam prezentowałam KlikNiestety nie znalazłam takiego koloru wiec  ostateczny wybór padł na niebieską sukienkę i tu zaczynają się schody, ponieważ nie chcę , żeby moje oczy stopiły się z sukienką postanowiłam, że pomaluję się TAK :D Gdy zobaczyłam ten makijaż u Zmalowanej (kojarzycie? :D ) pomyślałam sobie, że może by się tak zamalować na Ślub. 
Mój makijaż prezentuje poniżej, w rzeczywistości wygląda o niebo lepiej. A TU możecie zobaczyć makijaż w wykonaniu Zmalowanej :)






Użyłam:
Bazy pod makijaż Dax Cosmetics, Cashmere Secret
Paletki Sleek Oh So Special
Podwójnych cieni z Bell, Fashion&Mat nr.02, nr.03
Podkład Max Factor, Lasting Performance nr.105
Pudru sypkiego z Vipery Matujący
Tusz do rzęs Rimmel Extra Super Lash
Eyliner Loreal Super liner




I tak właśnie makijaż  prezentuje się na moim oku. 
Dolna powieka nie została pomalowałam z tego względu ,iż moje oczy nie tolerują cieni ani kredek, kończy się to zazwyczaj łzawieniem oka :/  
Mam nadzieję, że następna próba zrobienia tego makijażu będzie bardziej owocna ;)



Miłego Dnia! 


11 komentarzy:

  1. Makijaż naprawdę bardzo ładny, ale osobiście nie zaryzykowałabym połączenia niebieskiej sukienki i różowego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego chcę go przyciemnić :) Fiolet z grafitem? :)

      Usuń
  2. Ja idę za 2 tygodnie na wesele i osobiscie obowiązkowo u mnie kreska będzie musiala wystąpić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym raczej stawiała na brązy i karmelowe dodatki do niebieskiej sukienki i tak samo z makijażem, to połączenie jest wręcz rewelacyjne
    a makijaż łądny, delikatny
    przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brązy i karmele nie pasują do mnie, mam ciemne włosy i oczy,wszystko niestety się u mnie zlewa. Chcę żeby było widać moje oczy! ;D Widziałam, gdzieś i mi się również podoba, ale do mnie nie pasuje:/
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można troszkę fioletu dać do tego makeupu ;)
    Ale piękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)