1 sierpnia 2012

6 Zasad Bezpiecznego Opalania


Witam,
I o Zdrowie pytam:) Jestem mile zaskoczona tyloma komentarzami pod poprzednią notka, pewnie pomyślisz, że 5 komentarzy to mało , ale dla mnie jest to aż 5 :D porównywając wcześniejsze wpisy, pięciu  komentarzy od Was w jednym poście nigdy nie miałam :) DZIĘKUJE!
Pora napisać kolejny post, problemy z komputerem naprawione, więc działamy :)
Dacie wiarę , że dziś już mamy sierpień, jak ten czas zasuwa, nie wiadomo kiedy i Lato się skończy :(. Dlatego kochane,  korzystajmy póki możemy ze słoneczka :) A propo  przeglądając dziś polki.pl natknęłam się na fajny artykuł odnośnie Zasad bezpiecznego opalania, idealny dla osób, które jeszcze do końca nie wiedzą jak bezpiecznie się opalać. :) 

skóra, opalanie, krem z filtrem

W tym roku bądź mądra i odpowiednio zabezpiecz się przed słońcem. Oto 6 podstawowych zasad ochrony przeciwsłonecznej.


1. Kosmetyk z filtrem UV będzie skuteczny, jeśli nałożysz jego odpowiednią ilość. Większość z nas nie wie, jak dużo musimy go użyć. Do twarzy potrzebna jest mniej więcej łyżeczka, a na całe ciało – pół szklanki. Jeżeli nałożysz mniejszą ilość kremu, jego wartość ochronna znacznie zmaleje.

2. Balsamem z filtrem smaruj całe ciało przed założeniem kostiumu kąpielowegoNależy to zrobić na 20–30 minut przed wyjściem na słońce. Dopiero po takim czasie kosmetyk dobrze się wchłonie i zacznie działać. Na wakacjach najlepiej sięgać po krem ochronny zaraz po porannym prysznicu i używać go zamiast balsamu do ciała.

3. Po dwóch godzinach filtry zawarte w kremach przestają skutecznie działać. Po upływie tego czasu ponownie zaaplikuj preparat z filtrem. Dla odmiany może to być na przykład kosmetyk w postaci spreju.

4. Po każdej kąpieli w morzu lub na basenie i wytarciu ciała, znów dokładnie, od stóp do głów, posmaruj się kremem z filtrem.

5. Nie zapomnij o ochronie ust, okolic oczu, szyi, stóp, łokci, uszu, a także skóry głowy na linii włosów.

6. Krem ochronny nakładaj bezpośrednio na ciało, nie rozsmarowuj go wcześniej w dłoniach. Będziesz miała wówczas pewność, że odpowiednia ilość kosmetyku znajdzie się na ciele, a nie na skórze rąk.

ŹRÓDŁO

I to na tyle Kochani:) 
Miłego dnia,


2 komentarze:

  1. Zawsze kiedy jestem na słońcu to skórę mam od razu SPALONĄ. Jest czerwona, łuszczy się. Nawet kiedy użyję filtrów (50spf) Aale na takie poparzenia świetnie sprawdza się maść z witaminą A :)

    Zapraszam:)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja również stosuje maść z witaminą A jeśli mam spaloną skórę co zdarza się rzadko:)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)