27 stycznia 2013

Makjiaż na Spotkanie

Dziś przychodzę do Was z moją propozycją Makijażu na Spotkanie z Przyjaciółką. Jako, że ja właśnie dziś się spotykam ze swoją to jest to idealna okazja, żeby pokazać Wam jak się pomalowałam. Postawiłam na delikatne odcienie szarości i jasnego różu  dodając do tego kreskę. Ale skoro ma to być spotkanie i wiem że cały wieczór będziemy się śmiać, dodałam w zewnętrznych kącikach trochę koloru różu i fioletu. W ten sposób moje oczy będą oddawały cały charakter naszemu spotkaniu.


Makijaż został zrobiony nową paletką Sleek Ultra Mattes vi Brights , to chyba pierwszy makijaż gdzie możecie zobaczyć cudowne cztery  cienie z tej palety.

Kosmetyki: 
Twarz: 
Baza-Dax Cosmetix 
Podkład -Revlon Colorstay 150 Buff 
Puder utrwalający- Vipera matujący transparentny 
Róż - Bell 02
Oczy: 
Szary cień - paletka Sleek Ultra Mattes vi Brights
Jasny różowy- paletka Sleek Ultra Mattes vi Brights 
Różowy - paletka Sleek Ultra Mattes vi Brights
Fioletowy-paletka Sleek Ultra Mattes vi Brights
Tusz - Rimmel Extra  Super Lash 
Eyeliner- Pierre Rene Liquid  
Usta: 
Błyszczyk Lovely Maxi lips

Pozdrawiam,
BeautyM

4 komentarze:

  1. fajny makijaz bo taki delikatny, subtelny i nie przesadzony ten roz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, muszę kiedyś odważyć się na takie kolorki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)