8 stycznia 2013

Sleek Ultra Matees vi Brights

Przed chwilą przyszła do mnie paczuszka od ladymakeup, u której zamówiłam sobie nic innego jak paletkę Sleeka Ultra Matees vi Brights, w której znajduję się 12 kolorowych cieni matowych. 
Paletka prezentuje się tak:



Zakochałam się w tych kolorach! Niesamowitą mają pigmentację:) Sami zobaczcie!
Ale gapa ze mnie, nie wiem jak ja to uczyniłam, ale na zdjęciach brakuje jeszcze niebieskiego koloru :)
 
A tymczasem na dniach możecie się spodziewać makijażu wykonanego tą paletką.
Miłego Dnia!
BeautyM


8 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają ta paleta, ale ja się zawsze boję eksperymentować z takimi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również dlatego ją kupiłam.:) Nie ma czego się bać, trzeba próbować :)

      Usuń
  2. Ja wolę bardziej stonowane kolory, nie umiem się malować takimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ją z myślą o kolorowych makijażach. Do codziennego makijażu będę używała tylko trzech cieni.

      Usuń
  3. Kocham paletki Sleeka ;)
    Tej jeszcze w swojej kolekcji nie posiadam! JESZCZE ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę :) jest całkiem fajna, mocne, soczyste kolory idealne na wesoły make up :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka! Uwielbiam intensywne barwy na powiekach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)