9 stycznia 2013

Makeup Blue

No i tak Kochani Zima do nas wróciła, przynajmniej u mnie wczoraj spadł śnieg. Nie duży, ale coś tam leży i samochód odśnieżać trzeba. A dziś mam dla Was makijaż pierwszy w tym roku niebieski wykonany moją nową paletką Sleek Ultra Mattes vi Brights . Jak wiecie wczoraj zapomniałam pokazać jego pigmentacji naprawdę nie wiem jak ja to uczyniłam i chciałam  Wam tą  małą "wtopę" zrekompensować Makijażem.

Jak widzicie cień ten jest dobrze na pigmentowany i cieszę się bardzo, że w końcu widać kolory na moim oku. Duża zasługa w tym owej paletki Sleek, no bo nie mojego aparatu z telefonu ;) Co tu więcej pisać? Same posiadacie wiedzę na temat tych paletek, ja jestem tylko kolejną osobą Uwielbiającą ich cienie!


Kosmetyki:
Twarz:
Baza-Dax Cosmetix
Podkład -Revlon Colorstay 150 Buff
Puder utrwalający- Vipera matujący transparentny
Róż - Bell 02
Oczy:
Czarny cień- paletka Sleek Oh So Special
Niebieski cień- paletka Sleek Ultra Mattes vi Brights
Tusz - Rimmel Extra  Super Lash
Usta:
Błyszczyk Lovely Maxi lips

Pozdrawiam,
BeautyM

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie. Zainspirowałaś mnie, jutro spróbuje i siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie czerni i niebieskiego:)
    Bardzo mi się podoba:)
    Zapraszam do mnie http://agathevanilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)