3 stycznia 2013

No make-up show in 2012

Mój pierwszy post w Nowym Roku zacznę od pokazania Wam makijaży,które nie ukazały się światłu dziennemu w 2012 roku. Powiem szczerze,że bardzo mało wykonywałam w tamtym roku makijaży na bloga.
Czas to Zmienić! Pierwsze postanowienie na 2013 rok to zdecydowanie więcej się malować i nie szufladkować zrobionych makijaży!!



A Wy macie jakieś makijaże, które jeszcze nie miały okazji zaistnieć na blogu? Albo nie jesteście z nich zadowolone? 
Jeśli Tak! To z chęcią je zobaczę u Was :) 
Potraktujmy to jako zabawę! :)

BeautyM

5 komentarzy:

  1. Mam jeden taki, który obfociłam, ale okazał się być beznadziejny dlatego nigdy go nie wstawiłam. Cienie, którymi go wykonywałam okazały się być wprost fatalne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten z lewej na samym dole wygląda świetnie:) bardzo fajne, tęczowe przejście kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany strasznie mi się podoba ten kolorowy super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)