7 grudnia 2012

"Santa Claus"- Mikołajkowy makijaż

Zima zagościła i u mnie.Gdy niektórzy z Was cieszyli się (lub mniej) spadającym śniegiem, ja cierpliwie czekałam na jego pierwsze oznaki. I teraz nie wiem czy się z tego powodu cieszyć. Kiedy przychodzi mi odśnieżać samochód i  potem jechać nim w tą ślizgawice to mówię "Niech ta Zima się skończy!" Żeby nie wyszło, że jestem jakaś maruda, to pod innymi aspektami Lubię Zimę. 
Chociażby takich. 

Przejdźmy jednak do Makijażu, który zrobiłam wczoraj na Mikołajki. Wprawdzie ten post powinien ukazać się 6 Grudnia, ale jak zwykle zabrakło mi na to czasu.Makijaż "Pani Mikołajowej?" Może być i tak... prezentuje się następująco. Szkoda, że mój aparat nie oddaje wszystkich kolorów, które są na oku. 


Trzymajcie Się Cieplutko! 
I do Następnego!
Pozdrawiam,
BeautyM

2 komentarze:

  1. Też dzisiaj robiłam zdjęcia widokom :), zima ma jednak swoje uroki dopóki nie trwa dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę je u Ciebie na blogu :) Dokładnie:)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)