18 grudnia 2012

Make-up Zielona choinka

Święta coraz bliżej, a ja w ogóle ich jeszcze nie czuję. I śnieg jest, choinka również już ubrana. W domu  rozstawione różne stroiki i tak dalej, które każdego dnia przypominają mi o zrobieniu świątecznych porządkach w moim pokoju. A ja nie mam czasu nawet, żeby rozejrzeć się za prezentami dla najbliższych. Może właśnie dlatego, nie czuję zbliżających się Świąt, bo nie mam tej radości  z szaleństwa zakupowego, kiedy to samą przyjemność sprawia fakt, że mogę coś kupić danej osobie i satysfakcję, że prezent jest strzałem w 10!. Mam nadzieję, że nadchodzący weekend będzie pełen emocji i wrażeń. A tym czasem kolejny Świąteczny Makijaż.
Czas ogranicza mnie do wykonania makijażu tylko na jednym oku. Powiedzmy, że inspirowałam się choinką , która ubrana jest złoto-czerwone bombki i łańcuchy. Szkoda tylko, że tej zielni dobrze nie widać. 
A Wy macie już ubraną choinkę? 
Pozdrawiam,
BeautyM

2 komentarze:

  1. ta zielona kreska mi tu jakoś nie pasuje, ale poza tym podoba mi się ;)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonej kreski tu nie ma :) ale faktycznie niestety to tak wygląda :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)