14 sierpnia 2012

Ziaja krem ogórkowy



Poniedziałkowe Recenzje z przymrużeniem oka ;) Po raz kolejny post z Recenzją jest we Wtorek, lepiej że w ogóle jest jakby miało nie być :) Dziś o kolejnym kremie (ogórkowym) tym razem z Ziaji.




Opis Producenta:
Ziaja krem ogórkowy cera normalna,tłusta, mieszana.
Nawilżający krem z wyciągiem z miąższu ogórka oraz wit. A,E i prowit.B5 (D-panthenolem).
Wpływa normalizująco na pracę gruczołów łojowych.Aktywnie nawilża skórę i działa kojąco na podrażnienia. Delikatnie rozjaśnia naskórek,
  
Moja Opinia:
Zaczełam go używać, gdyż na twarzy pojawiła się masa pryszczy,których nie mogłam się pozbyć.
Ziaja pomogła moja buzia jest gładka miękka, koloryt wyrównany, nie ma przesuszeń i najważniejsze wpływa normalizując na prace gruczołów łojowych. Używam go tylko i wyłącznie na wieczór, na oczyszczoną skórę Twarzy, ponieważ jest tłusty i niestety wolno się wchłania. Nie nadaje się na dzień , ani pod podkład dlatego, że świeci się twarz,również nie matuje. W taki razie co robi, na pewno nie przesusza, nie zapycha i nie podrażnia mojej skóry.Dobrze nawilża, rozjaśnia, sprawia że buzia wygląda zdrowo.
Krem jest przyjemny, lekki ma zbitą konsystencje (łatwo można przedawkować).
Zapach jak dla mnie nie przyjemny, jak już wiecie nie przepadam za ogórkiem, opakowanie ogromne duży plus za to ,cena przystępna. 
Ogólnie jestem zadowolona, buzia jest mięciutka i delikatna, krostek mniej. 

Z Przyczyn osobistych recenzja, krótka pisana na szybko. Krem tak działa u mnie to są moje obserwacje, moje odczucia. 

Pozdrawiam,
BeautyM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze :)