19 lipca 2012

Propozycja Makijażu na Wesele cz.I

Witam!
Ponieważ za 2 tygodnie wybieram się na Ślub, już teraz zastanawiam się jak pomalować się na tą specjalną okazję. Tym razem stawiam na podkreślenie oczu i wyrazistość, ponieważ mam opadające powieki i nie widać praktycznie tego co mam na oczach. Dlatego postanowiłam, że teraz pomaluje się trochę mocnej niż dotychczasowo malowałam się na Śluby. 


Oczy pomalowałam  Paletka Sleeka Oh So Special , oraz paletką Wales w odcieniach: różu, turkusu, brązu, fioletu i czerni. Niestety zdjęcia nie oddają tych kolorów w 100% ,dlatego zmuszona byłam trochę je podrasować:)
Sleek  Oh So Special 



Makijaż przedstawia się następująco:)



Pozdrawiam,
BeautyM

4 komentarze:

  1. ładnie :)
    uwielbiam paletki Sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :)
    Muszę w końcu zamówić i sobie paletki ze sleeka, ładne kolory są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Koniecznie! Paletki jak na swoją cenę są bardzo dobre i w ładnych kolorach :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)