23 lipca 2012

Dax Cosmetics, Cashmere Secret -Baza wygładzająca

Witam,
Dzisiaj recenzja kolejnego kosmetyku tym razem jest to baza pod makijaż z Dax Cosmetics.

Dax Cosmetics, Cashmere Secret (Baza wygładzająca)
zdjęcie mojego autorstwa


Opis Producenta:
Cashmere Secret to ekskluzywny kosmetyk inicjujący nową markę premium, a tym samym nową erę w historii firmy. Baza wygładzająca Cashmere Secret to kosmetyk dla kobiety wymagającej, aktywnej, ciekawej świata, interesującej się nowymi trendami i wszystkim, co nowe. Dla każdej kobiety, bez względu na wiek czy rodzaj cery, której zależy na atrakcyjności i perfekcyjnym wyglądzie.
Baza wygładzająca Cashmere Secret to kosmetyk, dzięki któremu cera staje się idealnie gładka i kaszmirowo miękka w dotyku. Mikrosiateczka przestrzennych silikonów (3D Silicone Micro-Net) perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Baza matuje cerę do 12h, nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu. Wiąże cząsteczki makijażu, dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia, że skóra łatwiej oddycha. Dzięki niej, makijaż rozprowadza się równomiernie i nie zbija się. Warto dodać, że baza przedłużająca trwałość makijażu to preparat często stosowany i rekomendowany przez wizażystów.
Preparat jest przebadany dermatologicznie i został zarejestrowany w KSIoK. 
Skuteczność jego działania potwierdzona jest w badaniach aplikacyjnych i testach konsumenckich.
Produkt nie był testowany na zwierzętach i nie zawiera składników pochodzących z tkanek zwierzęcych.
zdjęcie mojego autorstwa
Opakowanie jest o tyle fajne, ponieważ zawiera pompkę dzięki, której nabieramy tyle produktu ile chcemy. Nie psuje się i wygląda bardzo estetycznie i elegancko.(Możecie za obserwować ile bazy zużyłam od końca kwietnia tego roku, przy codziennym używaniu).

Moja Opinia:
Jestem bardzo zadowolona z zakupu tej bazy, mimo tego, że  moim celem było zakupienie bazy pod cienie, której niestety nie było w drogerii, na szczęście z pomocą przyszła bardzo miła ekspedientka i pokazała mi właśnie  Bazę wygładzająca pod makijaż. Naprawdę, nie żałuje tej decyzji.Nie wyobrażam sobie jej nie używać, kryje wszelkie nie doskonałości mojej cery, nie uwydatnia zmarszczek pod oczami, zwęża również rozszerzone pory. 
Jego delikatna i aksamitna konsystencja sprawia, że nie wielka ilość produktu, szybko i
dokładnie rozprowadza po całej twarzy. Dając efekt delikatnej , gładkiej cery. Baza ta świetnie komponuje się z moimi podkładami z Astora i Max Factora przy czym wydłuża jego trwałość na bardzo długo i dobrze rozprowadzają się. 
Również dla mnie ważne jest aby taki produkt nie wysuszał mojej cery, tylko ją dodatkowo nawilżał, nie podrażniał ani nie zapychał pomimo tego, że jest silikonowa.
Dodatkowym jego plusem jest piękny zapach Ahhh :D 
Oczywiście Kupie go ponownie:) 

A Wy używałyście tej bazy ? Co o niej sądzicie? 

Na koniec zdjęcie, które zrobiłam na dniach.Mam nadzieję, że widzicie coś więcej niż tylko chmury :)



Pozdrawiam,
BeautyM

3 komentarze:

  1. miałam dawno temu próbkę tej bazy, bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. próbuję ją kupić, ale nigdzie nie mogę znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)