16 lipca 2012

Soraya, Beauty Therapy, Morelowy peeling antybakteryjny

Witam,
Dziś kolejna Recenzja tym razem będzie to Morelowy Peeling Antybakteryjny Soraya. Jak wiecie mam skórę mieszaną, na której pojawiło się ostatnim czasem dość sporo zaskórników i byłam ciekawa jak sobie poradzi z nimi ten peeling.  Zapraszam do przeczytania. :)

Soraya, Beauty Therapy, Morelowy peeling antybakteryjny




 Opis Producenta:
Dzięki bogatej recepturze opartej na niezwykle skutecznym połączeniu oczyszczającego Ekstraktu z owoców Moreli z antybakteryjnym Kwasem Salicylowym wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania:
- głęboko oczyszcza i wygładza skórę,
- złuszcza i normalizuje,
- zmniejsza tendencję do powstawania wągrów i zaskórników,
- rozjaśnia przebarwienia,
- reguluje odnowę komórkową,
- dodaje skórze blasku i świeżości.
Głęboko oczyszczona, gładka skóra bez wyprysków i zaskórników.



Moja Opinia:

Jego kremowa, gęsta konsystencja z grubymi drobinami ściernymi umożliwia nam peelingujący masaż chociażby trwało to 3 minuty ( jak napisał producent - masuj okrężnymi ruchami przez około 3 minuty) jest to dla mnie bardzo przyjemny zabieg.



Po zmyciu peelingu ( co było dość trudne) moja skóra w pierwszej chwili była szorstka w dotyku, po czym stała się gładka i przyjemna, a twarz odświeżona i wyraźnie poprawił się jej  koloryt.
Twarz nie była również przesuszona, ale miałam wrażenie ściągania.

Głęboko oczyszcza skórę to na pewno, złuszcza również dobrze i jednocześnie wysusza moje krostki. Również zaskórniki na twarzy są mniej widoczne, ale niestety przy takiej ilości zaskórników peeling ten nie daje rady. I najważniejsze, nie podrażnia mojej skóry, nie powstają nowe zaskórniki, ani ich nie przenosi na inne części twarzy.
Ponadto ten specyficzny zapach nie jest zbyt przyjemny dla mojego nosa ;) dlatego tak rzadko go teraz używam. Moim zdaniem Peeling jest dobry, ale niestety nie zmniejsza u mnie tendencji do zaskórników i wągrów.

Chciała pokazać Wam zdjęcie od razu po umyciu twarzy, żebyście zobaczyły jak moja skóra wygląda po peelingu, ale niestety mój aparat w telefonie się nie nadaje do takich zdjęć. Z trudem udało mi się zrobić powyższe zdjęcia.
Miłego Wieczoru.
Pozdrawiam,
BeautyM

1 komentarz:

  1. miałam go i lubiłam, ale na wągry też u mnie nie działał...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)