11 marca 2013

Bell Maskujący Korektor w Płynie

W biedronce znowu dostępne są kosmetyki z Bell. Ja tym razem skusiłam się na korektor w płynie, jako że takowego nie posiadam w swojej kolekcji.Do kosmetyków z Bell jestem średnio przekonana, jednak za każdym razem, kiedy jest możliwość kupienia ich w biedronce, decyduje się kupić  jakiś produkt z nadzieją, że jest on również dobry jak ich róże.


Maskujący korektor w płynie  o numerze 01 , producent zapewnia nas, że kosmetyk pokrywa przebarwienia i niedoskonałości cery. Ale również skutecznie tuszuje oznaki zmęczenia i sine obwódki pod oczami. 
  • Lekka formuła kosmetyku wzbogacona o mineralne pigmenty nie zatyka porów skóry. 
  • Elastyczna konsystencja korektora gwarantuje łatwość aplikacji i idealnie dopasowanie do koloru skóry.
Czy tak jest? Zaraz to sprawdzimy. 


Korektor ma lekka płynną konsystencje,a aplikator w formie gąbeczki przypominający istnie  błyszczyk do ust jest nie zastąpiony przy aplikowaniu produktu pod oczami, czy też na twarzy. Miłym zaskoczeniem jest fakt, że korektor daje ładnie się w klepać w skórę w okół oczu, nie ściera się i nie roluje jak w przypadku  korektora z Avonu. 


Jak widzicie na załączonym obrazku, mam widoczne cienie pod oczami i sińce. Efekt? Widoczny na drugiej fotografii, czyli sińce i cienie pod oczami ukryte,skóra jest jednolita i rozświetlona. Korektor nie znika w ciągu dnia, utrzymuje się on cały czas. Nie wysusza okolic oczu, ani nie podrażnia. Jak na korektor idealnie nadaje się do używania pod oczy. Jeśli chodzi o niedoskonałości cery, to tu już rewelacji nie ma.


Trochę mnie wysypało i dzięki temu możecie zobaczyć jak radzi sobie korektor z wypryskami.Nie zakrywa krost jakoś specjalnie, ale za to minimalnie zakrywa zaczerwienienia.  Lepiej sobie radzi z cieniami pod oczami.

Ja z pewnością będę używać go pod oczy, bo idealnie się do tego nadaje.  
Jak za takie małe pieniądze, nie jest źle :) 
A Wy  używałyście tego korektora? Co o nim sądzicie? 
Pozdrawiam,
M


8 komentarzy:

  1. Nawet całkiem fajnie sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, jak za taką niską cenę nie jest tragicznie :)

      Usuń
  2. faktycznie pod oczami ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar się jutro po niego pofatygować do Biedronki :P Ciekawe czy go dostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze był, ciekawe czy go dostaniesz:) Jeśli tak to czekam na Twoją opinię :)

      Usuń
  4. Dla mnie byłby w sam raz :) Bo wiele nie wymagam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda okej :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że po jakimś czasie strasznie ciemnieje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)