7 marca 2013

Kilka słów o...

Orginal Sourece  jeden najczęstszych spotykany żeli jaki widzę na Waszych blogach. Która z Was go nie ma? Chyba każda zna go lubi lub nie. Ja również je mam skuszona obietnicą zapachu, ale nie konieczna dobra opinią o nich. Sprawdźmy co o nich sadzę.
W ręce wpadły mi trzy żele o jakże cudownych zapachach. Pierwszy żel jaki kupiłam to Chocolate & Mint znaleziony w Hebe. Dwa pozostałe kupiłam w biedronce za ok 10 zł oczywiście zapomniałam, że mają tam być .

  • Chocolate&Mint, to nic innego jak czekolada z mięta uwielbiam, uwielbiam uwielbiam, zapach jest taki niesamowity, że aż chciałoby się zjeść czekoladę miętową:) 
  • Rasberry & Vanilla Milk, to z kolei malina i mleko waniliowe zapach przypomina mi moje  ukochane lizaki Chupa Chups:) Delikatne, a za razem słodkie. 
  • DragonFruit&Capsicum, ten natomiast to owoc pitaja i papryka. Specyficzny zapach ostrej papryki powiedziałabym, że łudząco podobny do zapachu perfum mojego M. Może dlatego wydają mi się zbyt mocne jak dla kobiety. 


Żel nie podrażnił mojej skóry również jej nie wysuszył.  w obecnej chwili kończę jeden i zabieram się za drugi Przyzwoity pod względem wydajności i pienienia się, przy codziennym myciu Chocolate&Mint starczył mi na miesiąc, czyli jeden żel na miesiąc w zupełności wystarcza.  w zależności ile wylewamy żelu na siebie Opakowanie bardzo ładnie i wygodne, przezroczyste co daje ładny efekt całości produktu.I co najbardziej podoba mi się w tych żelach? To nie tylko ich obłędne zapachy, ale też konsystencja jaką mają te żele. W przypadku Chocolate&Mint jego konsystencja przypomina mi jakiś buding czy budyń. Możecie się same domyślać ile wylewam tego żelu na siebie. Dwa pozostałe ciężko mi do czego kolwiek porównać. :)

Podsumowując jeśli chcemy wydać pieniądze na produkt,który ładnie pachnie i ładnie wygląda to nie wątpliwie jest nim OS. Reszta należy do Was. Ja pewnie z chęcią wypróbuje inne ich zapachy.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Parfum, Polyquaternium -7, Citrus Sinesis Peel Oil Expressed, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, CI 15510

Cena:ok.10 zł/250 ml można spotkać w rożnych promocjach
Dostępność: Hebe, Rossmann

Pozdrawiam,
M

2 komentarze:

  1. oj ten czekoladowy bym chętnie wypróbowała, bo raz że uwielbiam takie zapachy a dwa że czekolada to mój największy nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam żadnego żelu OS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)