4 kwietnia 2013

Garnier BB krem- Beauty Balm Perfector

Najwyższy czas, żeby po krótkiej przerwie wrócić do blogowania i nadrobić zaległości. Nie spodziewałam się, że marzec tak szybko minie , a sprawy osobiste na tyle się skomplikowały , że blog przez ten czas świecił pustkami. Ale dziś nie o tym. Wróciłam na dobre, mam nadzieje że już nic nie pokrzyżuje moich dalszych planów i zabieram się do dzieła. 

W dzisiejszym poście recenzja BB kremu z Garniera, którego wypatrzyłam jakiś czas temu w biedronce. Postanowiłam, że go kupie bo przyda mi się coś lekkiego na Wiosnę, której jeszcze nie widać :( Strasznie nad tym ubolewam. 

Od producenta:
Oszczędzaj czas – jednym gestem nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.Beauty Balm Perfector to pielęgnacja nowej generacji! BB Krem wykorzystuje  technologię 5 w 1, łącząc kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu.Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, oferując natychmiastowy efekt pięknej skóry.Oszczędzi czas – jednym gestem nawilżaj ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.

Azjatyckimi kremami BB nie miałam do czynienia, wiec nie ma porównania , ale też na starcie nie skreślam kremu z Garniera mimo negatywnych opinii wiadomo, że  to nie jest typowy BB krem tylko jego tańszy odpowiednik. Tańszy nie znaczy zły, ale też miejmy świadomość ,że nie będzie idealny. Kto co lubi.
Krem BB z Garniera posiadam w odcieniu do cery jasnej. Na pierwszy rzut oka wydaje się być ciemny, ale kiedy wtopi się w cerę jego koloryt się wyrównuje nie tworząc przy tym efektu maski. Ma bardzo gęstą konsystencję  która jest gładka i wydawać by się mogło, że będzie dobrze zakrywać niedoskonałości cery.  Tak jak napisał producent tworzy delikatny efekt makijażu , czyli wiadomo że super krycia nie będzie i nałożenie kilku warstw mija się z celem. Dlatego używam go kiedy moja cera jest w dobrym stanie, ewentualnie drobne wypryski zakrywam korektorem. Krem ładnie  rozświetla naszą buzię, pod warunkiem jeśli nie mamy cery tłustej to efekt jest fajny, ja  dlatego, że mam taką cerę muszę ją zmatowić.  I moim zdaniem krem lepiej prezentuje się z pudrem niż bez i jego trwałość  jest wtedy lepsza. Na lato jak znalazł, zobaczymy jak będzie spisywał się w upalne dni. Na tą chwilę nie jest zły i przyjemnie pachnie

Pojemność 50 ml za 14.99 w Biedronce

Podsumowując Krem BB jest dobry jeśli potrzebujemy nałożyć na buzię coś lekkiego a zarazem tonującego cerę z lekkim rozświetleniem. Jeśli wymagamy większego krycia to nie polecam tego kremu :)

Pozdrawiam,
Martyna

5 komentarzy:

  1. W 100% zgadzam się z Twoją recenzją :-)Moja skóra po BB bardzo się świeci dlatego tak jak Ty muszę ją trochę zmatowić. Kupiłam sobie również BB Garniera do cery mieszanej i tłustej, jeszcze go nie używałam ale liczę na to, że będzie matowił skórę bez potrzeby pudrowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. OTAGowałam Cię u siebie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam którąś wersję tego kremu i się u mnie zupełnie nie sprawdziła ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecasz ten kremik bb na gorące dni? Potrzebuje czegoś na wakacje ;-)!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś zaczynam jego testowanie w gorące dni :) Bo tak samo jak Ty potrzebuje czegoś lekkiego na wakacje :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)