2 marca 2013

Makijaż Wieczorowy dla brązowookich

Tak jak obiecałam, dziś przygotowałam kolejny makijaż dla brązowych oczu, tym razem na wieczorne wyjście.
Oczy pomalowałam paletką Sleeka  Au Naturel w kolorach ciemnego brązu i w odcieniach złotym jasnym i ciemnym. Dodatkowo, żeby makijaż nie wydawał się zbyt delikatny jak jego poprzednik dodałam w załamaniu powieki ciemny fiolet. Szkoda, że aparat nie oddaje tych kolorów. 
Koniecznie na powiece musiała znaleźć się kreska, która jest w delikatniejszym wydaniu narysowana za pomocą czarnego cienia. Żeby całość nie była nudna, na usta nałożyłam ciemniejszą  pomadkę wpadająca w odcień różu i czerwieni. 
Makijaż prezentuje się następująco :) Mam nadzieje, że się Wam spodoba:) 

Pozdrawiam,
M

5 komentarzy:

  1. Nie tylko dla brązowo okich, ja bym polecała prz niebieskich. Prawda jest taka, że brązów może używać każdy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale jak na wieczorowy troszkę za lekki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)