25 lutego 2013

Wiosenny Makijaż

Strasznie tęsknie za Wiosną, marzę żeby ta Zima już się skończyła i zawitało do nas ciepełko. Wy pewnie też.? Ja ostatnie dni Zimy oby ostatnie, przepędzam kolorami na oczach, aby szybciej ujrzeć za oknem piękno Wiosny.Zapraszam Was na mój Wiosenny  kolorowy Makijaż.
Do wykonania makijażu posłużyła mi paletka Sleek Ultra Mattes vi Brights, która ma niesamowicie napigmentowane i nasycone kolory.Strasznie jestem zadowolona z tej paletki i tych jakże barwnych kolorów. 
Moja kolorowa Wiosna na oku prezentuje się tak...  A Wy zmalowałyście już coś na powitanie Wiosny
Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba :) Powiem szczerze,że jestem bardzo zadowolona z niego, bo robiłam go na spontanie i nie spodziewałam się, że tak dobrze mi wyjdzie  chyba dobrze :)  Ważne jest to, że praktyka czyni mistrza i tak jest ze mną. Obym nie zanudziła Was tymi makijażami :) 
Pozdrawiam,
M.

4 komentarze:

  1. bardzo ładnie:) idealnie na wiosnę... mam nadzieje że niedługo nadejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale jak dla mnie zbyt odważny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalone kolory. Ja preferuję neutralne, ale Twój makijaż jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. No no bardzo wiosennie super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)