21 lutego 2013

Makijaż dla Brązowych Oczu

Dziś przygotowałam dla Was makijaż dla brązowych oczu w odcieniach naturalnych, czyli w beżach i brązach. Taki makijaż wykonywany jest przeze mnie niemal codziennie, bo idealnie komponuje się z moim oczami, ale też podkreśla moją urodę.

Standardowo do wykonania tego makijażu posłużyła mi paletka Sleeka Oh So Special.Do brązu i beżu dodałam jeszcze złotego odcienia.

Mam nadzieję, że wersja dzienna dla brązowookich Wam się podoba. A niebawem makijaż wieczorowy.
Pozdrawiam,
M

6 komentarzy:

  1. ładny makijaż, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio polubiłam brązy :) czekam na wieczorowy (też mam brązowe oczy) wcześniej myślałam że brązy mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej Ci pasują i to w różnych zestawieniach kolorystycznych:)

      Usuń
  3. Delikatny ale bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale delikatnie ;) fajnie by wyglądały w tym zestawieniu mocno podkreślone usta, dałoby to fajny kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta kreska muszę się nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)