11 lutego 2013

Sweet Valentine's day Make-up

Walentynki już za kilka dni, a ja jeszcze nie wiem jak wyglądać będą moje Walentynki (póki co zapowiadają się samotnie, bo mój partner w ten dzień będzie nie obecny) jak na razie zrobiłam próbny makijaż.
Sama nie wiedziałam jak taki makijaż ma wyglądać, czy postawić na czerwone usta i czy  na oczy w odcieniach różu,a może to wszystko razem połączyć? Delikatny czy Mocny ?  Ja postawiłam na delikatny look z dodatkiem różu akcentując usta czerwoną szminką i różowym błyszczykiem. Chyba przesłodziłam z tym makijażem :D

Makijaż Walentynkowy powinien być taki w którym wyglądamy dobrze. Nieważne czy pomalujesz się mocniej czy nie. Ważne żebyś dobrze czuła się w takim Makijażu.Żeby podkreślić moje oczy zdecydowałam się na kreskę która coraz lepiej mi wychodzi:) bo nie wyobrażam sobie,żeby jej nie było na oku.

A Wy na co stawiacie w Makijażu Walentynkowym?
Pozdrawiam,
BeutyM

2 komentarze:

Dziękuje za wszystkie komentarze :)