14 lutego 2013

Makijaż Walentynkowy

"Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej Ci jej zostaje" 

 (Antoine de Saint-Exupery)

I taką złotą myślą Witam wszystkich Zakochanych! W dzisiejszym poście pokaże Wam mój wczorajszy "Walentynkowy" makijaż. Zapraszam do oglądania.
Ten makijaż znacznie różni się od tego poprzedniego "próbnego". Chociaż by tym, że zdecydowałam się na mocniejsze podkreślenie oczu w zewnętrznych kącikach w odcieniach  różu fioletu i ciemniejszego fioletu. Kreska oczywiście obowiązkowa, jednakże w  delikatniejszej odsłonie niż poprzednio.Z czerwonych ust zrezygnowałam bo widziałam,że długo na ustach nie będą :) Zdecydowanie wystarczyła pomadka ochronna.
Wieczór spędzony w miłym towarzystwie mojego Ukochanego.Przy kolacji i dobrym filmie.Czyli tak jak Misie lubią najbardziej.A jako, że jestem Misio-maniaczką zamiast Kwiatów dostałam Owieczkę, w której się zakochałam od pierwszego wejrzenia :)
 Czyż jej buciki nie są urocze :D Taki drobiazg, a cieszy mordkę:)

Życzę Wam dużo MIŁOŚCI!  Kochajcie i bądźcie Kochani!

 
Pozdrawiam,
M

3 komentarze:

Dziękuje za wszystkie komentarze :)