28 listopada 2012

Twilight Saga: Breaking Dawn - Makijaż Belli Cullen

Po krótkiej przerwie, przychodzę do Was z makijażem  Belli Cullen jako wampir  z drugiej i ostatniej już części Sagi Zmierzch . Film osobiście przypadł mi do gustu szczególnie szczęka mi opadła jak się okazało, że to tylko przyszłość, fakt czytałam książkę dwa lata temu, ale szczerze powiem że nie pamiętałam wszystkich szczegółów...Przejdźmy może do makijażu.
Wszystkie jej makijaże mi się podobają i ciężko było mi wybrać jeden konkretny na którym bym się wzorowała... 
Wybór padł na plakat Belli , poniżej możecie zobaczyć jak krok po kroku go wykonałam, a niebawem kolejny makijaż...


1.Nakładam na całą powiekę bazę.
Następnie nakładam na całą powiekę jasny brązowy i  na 3/4 górnej powieki ciemny brązowy.  I rozcieram wychodząc po za granice oka. 
2.W wewnętrznym kąciku nakładam perłowy cień, a dolną  powiekę podkreślam ciemnym brązem.

3. Tuż przy samej linii rzęs na górnej powiece rysuje kreskę wykonaną za pomocą czarnego cienia.
Tuszuję górne i dolne rzęsy czarną maskarą.
4.A na usta nakładam czerwoną szminkę i pomadkę z nivea różową, dodatkowo aplikuje w kącikach ust odrobinę czarnego cienia.



Kosmetyki:
Twarz:
Baza-Dax Cosmetix
Podkład -Astor Mineral Match  001
Puder utrwalający- Rimmel Stay Matte
Brązer- kulki Avon
Oczy:
Cienie - ciemny brąz, jasny brąz: paletka Sleek Oh So Special
Perłowy-paletka Lovely
Czarna kreska- cień z Slekk
Tusz - Rimmel
Usta:
Czerwona szminka -Hean 26 Tango
Pomadka różowa- Nivea Soft Rose


6 komentarzy:

  1. ale podobny ! bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż i tobie w nim fajnie.

    Obserwujemy ???
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, na tych zdjęciach jesteście bardzo podobne do siebie:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie podobieństwo widać. Bardzo mi się podoba makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)