9 listopada 2012

Pawie oko Krok po Kroku

Ostatnio nie miałam czasu, żeby cokolwiek napisać, mało tego na dobre się rozchorowałam, co było strasznie meczące jednego dnia leżałam w łóżku a następnego tryskałam energią. Na szczęście tego Wyjątkowego Dnia byłam zdrowa i mogłam cieszyć się tym co najlepsze  z  moim M. Wracają do szarej  rzeczywistości , przygotowałam dla Was kolorowy makijaż na te pochmurną jesienną pogodę. Lubię w tedy  malować oczy w rożnych kolorach, żeby nie wyglądać smutno i ponuro w szare dni.Ten makijaż nazwałam pawie oko, bo trochę przypomina mi pawia. Dodatkowo usta pomalowałam na czerwono,żeby całość miała charakter i barwy.



1.Nakładam na całą powiekę bazę.
2.Następnie  aplikuje na 3/4 górnej powieki fiolet, a w załamaniu ciemny zielony. I rozcieram.






3.W wewnętrznym kąciku nakładam 
różowo-czerwony cień.
4.Dolną  powiekę podkreślam  fioletem z ciemnym różem.
A na górnej powiece rysuje kreskę wykonaną za pomocą eyelinera.






5.Tuszuję górne i dolne rzęsy czarną maskarą.
6.A na usta nakładam czerwoną 
szminkę.





Kosmetyki:
Twarz:
Baza-Dax Cosmeti
Podkład -Astor Mineral Match  001
Puder utrwalający- Rimmel Stay Matte
Brązer- kulki Avon
Róż - Bell
Oczy:
Cienie - ciemny zieleń, fiolet, ciemny różowy: bell
Różowo-czerwony - paletka sleek Ribbon
Eyliner-Piere Rene
Tusz - Rimmel
Usta:
Czerwona szminka -Hean 26 Tango


5 komentarzy:

  1. Kochana wyróżniłam Cie w Liebster Blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. usta ładne :) a kreseczka mogłaby być bardziej...ku górze podciągnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli oczywiście masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)