11 listopada 2013

Makijaż dzienno-wieczorowy


Witajcie po raz kolejny po "krótkiej" przerwie... Mam nadzieję, że to ostatnie takie moje przywitanie i zagoszczę tutaj już na dobre, a przynajmniej będę się starać w miarę swoich  możliwości.
Dzisiejszy post zacznę od makijażu (który wykonuje niemal codziennie) bo właśnie TO mi w Duszy Gra i przez ten okres kiedy byłam nieobecna na blogu trochę ich się nagromadziło i z pewnością będę chciała pokazać Wam moje dotychczasowe prace. 
A zatem przejdźmy do makijażu, który jest naturalnym odzwierciedleniem mnie samej i w takim delikatnym ,a zarazem podkreślającym moją urodę makijażu czuję się najlepiej. Oczy pomalowane zostały  w odcieniach brązu i beżu do tego czarna kreska i delikatne usta, trochę różu na policzkach i mamy Gotowy makijaż na dzień... Ale Kochani może on również posłużyć nam jako makijaż na Wieczorne wyjście.
Kiedy muszę szybko wyjść z domu, a nie mam czasu na pomalowanie ciemniejszym  kolorem oczu wystarczy że.... 
....pomaluję usta czerwoną szminką, błyszczykiem  lub też w innym ciemniejszym odcieniu, na policzki nałożymy bronzer i makijaż gotowy. Niby nic wielkiego, a efekt zniewalający. :) 
Pozdrawiam, 
M

3 komentarze:

  1. ale Cie dawno nie widziałam fajnie, że wróciłaś :) super makijaż i bardzo mi się podobają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi to czytać :) Wróciłam i będę się starać nadrobić zaległości :) A o moich Ombre włosach z pewnością jakaś wzmianka będzie :)

      Usuń
  2. Bardzo praktyczny, delikatny makijaż :) swoją drogą, masz śliczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :)